Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Κάτι σαν δήλωση προθέσεων....

1. Γράφω ότι μου κατέβει,όποτε μου κατέβει.Το δεν δίνω δεκάρα και τι θα πεις, δεν θα το πω(sic) εγώ μια και εμπεριέχει τη βασική,βασικότατη αντίφαση η οποία και είναι "γιατί τότε επιχειρείς να τα μοιραστείς με άλλους αυτά;;"...
2. Πως λέει το σύνθημα, τέρμα ποια στις αυταπάτες;;...Δεν έχω τέτοιες. Δεν περιμένω η τέχνη,οποιαδήποτε, να αλλάξει τον κόσμο-θα το είχε κάνει ήδη νομίζω.Περιμένω, όμως, να αλλάξει το δικό μου εσωτερικό κόσμο,να με βοηθήσει,ίσως, να μεγαλώσω την πνευματική μου υπόσταση-σε σχέση με την υλική-όπως θα έλεγε και ο Kandinsky.
3. Η τέχνη δεν ειν' εμπόρευμα,τελεία και παύλα.Αλλά επειδή κάποιοι πρέπει και θέλουν να ζήσουν από αυτή, στήριξε τον καλλιτέχνη (όχι γιατί είναι κάτι ανώτερο από 'σένα) και όχι τους μεσάζοντες.
4. Ας είναι απρόβλεπτες οι τέχνες. Που ξέρεις μπορεί και να προλειάνουν το έδαφος για μια περισσότερο απρόβλεπτη ζωή.
5. Ποιος είναι αυτός που θα ορίσει τι είναι τέχνη και τι όχι;;...Που βρίσκεται;;...Πουθενά;;...
6. Όπως περιγράφει και ο εξυπνακίστικος υπότιτλος τούτου νου του blog,θα γράφω και για πολιτική, νταξ;;
7. Πιστεύω πως είναι περιττό,αλλά ας το γράψω: ενάντια σε κάθε είδους στρατευμένη τέχνη όπως και στην τέχνη της επίδειξης! Όποιος έχει μεγάλο εγώ και ναρκισσεύεται,ας γεμίσει το σπίτι του με καθρέφτες,μην μας κουράζει...
8. Punk, D.I.Y., Post-punk,free rock,free jazz,free improvisation,experimental,noise και διάφορα παραφερνάλια,είναι όσα προτιμώ να ακούω και όσα θα βρεις εδώ.Σιχαίνομαι τις κατηγοριοποιήσεις στη μουσική, αλλά πρέπει να συννενοηθούμε κιόλας...
9. Θα τελειώσω εδώ, γιατί ο αριθμός 10 εμπεριέχει διάφορες θρησκευτικές αναφορές,κάτι που δεν το θέλω καθόλου...Γιατί τρωγλοδύτες του ήχου;; Γιατί,θεωρώ, πως η τέχνη και ιδιαίτερα η μουσική που είναι ο πυρήνας αυτού του blog, αποτελούν κτήμα όλων,δεν χρειάζονται ούτε εξειδικευμένες γνώσεις,ούτε μέσα για να παράγει όποιος θέλει ότι θέλει,αρκεί να αποτελεί την προσωπική του έκφραση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου